ACTA FAC MED NAISS 2007; 24 (4): 219-222

Stručni rad

JEZIK I MEDICINA: RAZGOVOR SA BOLESNIKOM

Zorica Antic

Medicinski fakultet Univerziteta u Nišu
 

    SAŽETAK

   

    U ovom radu izneseni su argumenti koji govore u korist upotrebe tipičnog medicinskog razgovora u procesu predavanja Engleskog jezika za potrebe medicine. Pre svega, takva metoda je u bliskoj vezi sa mnogo hvaljenom metodom učenja, zasnovanom na sadržaju koji ima poseban značaj za predavanje i učenje Engleskog jezika za posebne potrebe. Štaviše, ona omogućava aktivno učestvovanje studenata, na više načina, koji se nađu u području ekspertize sa kojom su upoznati, a istovremeno su u poziciji da vežbaju i znanje medicine i znanje engleskog jezika. Kod ove metode, student je u centru i sama metoda je orijentisana ka njemu, jer mu pruža mogućnost preuzimanja inicijative upravljajući procesom podučavanja učenja. Osim toga, studenti stiču uvid u socijalne i komunikativne veštine koje su od velike važnosti za njihovu praksu, ali koje retko kada uče ili vežbaju u drugim predmetima u toku studija.. 
  

    Ključne reči: medicinski razgovor, komunikacija, sadržaj, terminologija