ACTA FAC MED NAISS 2007; 24 (4): 219-222 |
Stručni rad
JEZIK I MEDICINA: RAZGOVOR SA BOLESNIKOM
Zorica Antic
Medicinski fakultet Univerziteta u Nišu
SAŽETAK
U ovom radu izneseni su
argumenti koji govore u korist upotrebe tipičnog medicinskog razgovora u procesu
predavanja Engleskog jezika za potrebe medicine. Pre svega, takva metoda je u
bliskoj vezi sa mnogo hvaljenom metodom učenja, zasnovanom na sadržaju koji ima
poseban značaj za predavanje i učenje Engleskog jezika za posebne potrebe.
Štaviše, ona omogućava aktivno učestvovanje studenata, na više načina, koji se
nađu u području ekspertize sa kojom su upoznati, a istovremeno su u poziciji da
vežbaju i znanje medicine i znanje engleskog jezika. Kod ove metode, student je
u centru i sama metoda je orijentisana ka njemu, jer mu pruža mogućnost
preuzimanja inicijative upravljajući procesom podučavanja učenja. Osim toga,
studenti stiču uvid u socijalne i komunikativne veštine koje su od velike
važnosti za njihovu praksu, ali koje retko kada uče ili vežbaju u drugim
predmetima u toku studija..
Ključne reči: medicinski razgovor, komunikacija, sadržaj, terminologija