ACTA FAC MED NAISS 22009; 26 (1): 55-60 |
Stručni rad
PODUČAVANJE PISANJU NAUČNIH MEDICINSKIH
RADOVA
Zorica Antić
Medicinski fakultet Niš
SAŽETAK
Studenti Medicinskog fakulteta Univerziteta u Nišu imaju specifične potrebe u
odnosu na engleski jezik. Oni žele da objavljuju radove u stručnim časopisima,
da učestvuju na međunarodnim konferencijama, ali i da nastave sa obrazovanjem i
praksom u inostranstvu. Imajući u vidu navedene činjenice, zaključili smo da su
analiza strukture i stila medicinskih naučnih radova i podučavanje pisanju
naučnih radova iz oblasti medicine veoma korisni.
Komunikacija među lekarima, koja uključuje čitanje i objavljivanje članaka,
učestvovanje u istraživanjima i na konferencijama, praćenje novih dostignuća
predstavljaju imperativ u ličnom usavršavanju svakog lekara.
Ključne reči: IMRAD, medicinski naučni rad, gramatika, jezičke funkcije