ULOGA STUDENATA U UNAPREĐENJU KVALITETA U VISOKOM OBRAZOVANJU

AUTORI: Prof. dr Ivana Stojanović, prof. dr Dušica Pavlović, prof. Dr Milan Višnjić

Univerzitet u Nišu, Medicinski fakultet

SAŽETAK

Poslednjih godina, širom Evrope značaj učešća studenata u aktivnostima u oblasti obezbeđenja i unapređenja kvaliteta u institucijama visokog obrazovanja postaje nedvosmisleno jasan i neophodan. Učešće studenata u ovom procesu je od velike važnosti, što je zasnovano na poštovanju položaja studenata u celokupnoj akademskoj zajednici. Uloge studenata u ovoj oblasti mogu se podeliti u četiri kategorije: studenti kao oni koji pružaju informacije, studenti aktivni učesnici u procesu unapređenja kvaliteta, studenti kao eksperti i studenti kao partneri. Ova gradacija uključivanja studenata u aktivnosti u okviru osiguranja i unapređenja kvaliteta podrazumeva razvoj kulture kvaliteta i pozitivnog pristupa celom procesu i nastavnog osoblja i studenata. Studentsko vrednovanje kvaliteta nastave je sistem kojim studenti izražavaju svoje mišljenje i daju sugestije o poboljšanju nastavnog procesa u visokoškolskim institucijama

Deskriptivnim epidemiološkim ispitivanjem je obuhvaćeno ukupno 100 studenata četvrte godine Mediciskog fakulteta Univerziteta u Nišu, odabranih metodom slučajnog izbora. Obavljeno je anketiranje ispitanika, korišćenjem orginalnog epidemiološkog upitnika.

Preuzmite Kompletan rad u PDF formatu

 

 

 

MEDICINA

RADOVI STUDENATA INTEGRISANIH AKADEMSKIH STUDIJA MEDICINE

STOMATOLOGIJA

RADOVI STUDENATA INTEGRISANIH AKADEMSKIH STUDIJA STOMATOLOGIJE

FARMACIJA

RADOVI STUDENATA INTEGRISANIH AKADEMSKIH STUDIJA FARMACIJE

DOKTORSKE STUDIJE

RADOVI STUDENATA AKADEMSKIH DOKTORSKIH STUDIJA


EDUKATIVNI ČLANCI

EDUKATIVNI ČLANCI PROFESORA I NASTAVNIKA