ULOGA STUDENATA U UNAPREĐENJU KVALITETA U VISOKOM OBRAZOVANJU
AUTORI: Prof. dr Ivana Stojanović, prof. dr Dušica Pavlović, prof. Dr Milan Višnjić
Univerzitet u Nišu, Medicinski fakultet
SAŽETAK
Poslednjih godina, širom Evrope značaj učešća studenata u aktivnostima u oblasti obezbeđenja i unapređenja kvaliteta u institucijama visokog obrazovanja postaje nedvosmisleno jasan i neophodan. Učešće studenata u ovom procesu je od velike važnosti, što je zasnovano na poštovanju položaja studenata u celokupnoj akademskoj zajednici. Uloge studenata u ovoj oblasti mogu se podeliti u četiri kategorije: studenti kao oni koji pružaju informacije, studenti aktivni učesnici u procesu unapređenja kvaliteta, studenti kao eksperti i studenti kao partneri. Ova gradacija uključivanja studenata u aktivnosti u okviru osiguranja i unapređenja kvaliteta podrazumeva razvoj kulture kvaliteta i pozitivnog pristupa celom procesu i nastavnog osoblja i studenata. Studentsko vrednovanje kvaliteta nastave je sistem kojim studenti izražavaju svoje mišljenje i daju sugestije o poboljšanju nastavnog procesa u visokoškolskim institucijama
Deskriptivnim epidemiološkim ispitivanjem je obuhvaćeno ukupno 100 studenata četvrte godine Mediciskog fakulteta Univerziteta u Nišu, odabranih metodom slučajnog izbora. Obavljeno je anketiranje ispitanika, korišćenjem orginalnog epidemiološkog upitnika.
RADOVI STUDENATA INTEGRISANIH AKADEMSKIH STUDIJA MEDICINE
RADOVI STUDENATA INTEGRISANIH AKADEMSKIH STUDIJA STOMATOLOGIJE
RADOVI STUDENATA INTEGRISANIH AKADEMSKIH STUDIJA FARMACIJE
RADOVI STUDENATA AKADEMSKIH DOKTORSKIH STUDIJA
EDUKATIVNI ČLANCI PROFESORA I NASTAVNIKA