![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Početna strana
|
Uredništvo
|
Časopis
|
Uputstvo autorima
|
Kodeks u kliničkom i
eksperimentalnom radu |
Kontakt |
|
Home page
|
Editorial board |
About the Journal |
Instructions for
Authors
|
Peer Review Policy
|
Clinical and
Experimental Work Code |
Contact
|
Acta Medica
Medianae
Kontakt: Nataša Bakić-Mirić Medicinski fakultet Niš Katedra za engleski jezik Bul. dr Zorana Đinđića br. 81 18000 Niš, Srbija E-mail: velickovic@inbox.com |
Originalni rad UDK: 811.111'276.6:614.253.4 doi:10.5633/amm.2012.0105
Značaj dijagnostičkog testa iz engleskog jezika i njegova primena u nastavni program engleskog jezika za specijalne namene na Medicinskom fakultetu Univerziteta u Nišu
Nataša Bakić-Mirić
Univerzitet u Nišu, Niš, Srbija
Svrha dijagnostičkog testa iz engleskog jezika jeste da pomogne studentima da pravilno sagledaju svoj nivo znanja engleskog jezika, ali i da omogući vidan napredak u učenju engleskog jezika. Ovaj test, koji je baziran isključivo na analizi potreba studenata, prvenstveno je namenjen studentima koji imaju početni A2-B1 nivo znanja engleskog jezika, ali se isto tako može prilagoditi i studentima koji imaju B1, B2 i C1 nivo znanja engleskog jezika tj. kompetenciju čitanja, slušanja, govora i pisanja. Takođe, ovaj rad razmatra upotrebu kvalitativne analize podataka radi poboljšanja savladavanja engleskog jezika kod studenata koji pohađaju predmet engleski jezik za specijalne namene na Medicinskom fakultetu Univerziteta u Nišu. Gore navedena analiza, takodje, pomaže i profesoru da osmisli dobar program predavanja engleskog jezika za specijalne namene - to znači usredrediti se na takozvane “sive oblasti” engleskog jezika koje, zapravo, u najvećoj meri studentima otežavaju savladavanje veština čitanja, slušanja, pisanja, i govornog jezika. Acta Medica Medianae 2012; 51(1):31-36.
Ključne reči: dijagnostički jezički test, kvalitativna analiza podataka, učenje engleskog jezika, profesor, student
|