![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Početna strana
|
Uredništvo
|
Časopis
|
Uputstvo autorima
|
Kodeks u kliničkom i
eksperimentalnom radu |
Kontakt |
|
Home page
|
Editorial board |
About the Journal |
Instructions for
Authors
|
Peer Review Policy
|
Clinical and
Experimental Work Code |
Contact
|
Acta Medica
Medianae Kontakt: Zorica Antić Medicinski fakultet Bul. dr Zorana Đinđića br. 81 18000 Niš, Srbija E-mail: englishformedicine@gmail.com
|
Pregledni rad UDK: 371.3:[811.111]276.6:61 doi:10.5633/amm.2012.0210
UČENJE PUTEM PROJEKTA U ENGLESKOM JEZIKU ZA POTREBE MEDICINE
Zorica Antić1 i Dragana Spasić2
Univerzitet u Nišu, Medicinski fakultet, Niš, Srbija1
Učenje putem projekta je vrsta direktnog učenja u kojem istraživanje vodi student, a što kao rezultat ima izazovne aktivnosti koje se odlikuju visokim kvalitetom. Studenti aktivno učestvuju u projektima koji su zasnovani na njihovim intere-sovanjima, pitanjima i potrebama. Ovaj tip nastave takođe pomaže razvoju takozvanih „veština 21. veka“ u koje spadaju kritičko razmišljanje, saradnja i komunikacija. Suština ove metode je rešavanje problema, što je ključna veština kritičkog razmišljanja. S obzirom da je rešavanje problema sastavni deo medicine, rad na projektu predstavlja značajnu nastavnu metodu u oblasti engleskog jezika za potrebe medicine. U zavisnosti od svojih skolnosti i interesovanja, svaki pojedinačni student doprinosi celoj grupi i konačnom ishodu. Od studenata se očekuje da rade u timovima i da svoje nalaze i saznanja saopšte i prenesu svojim kolegama. Primena i istraživanje realnih problema u cilju motivisanja studenata, postavljanje izazova da se o značajnom i svrsishodnom sadržaju duboko razmišlja i omogućavanje međusobne saradnje metode su od kojih studenti imaju najviše koristi u svojoj budućoj lekarskoj praksi. Acta Medica Medianae 2012;51(2):50-55.
Ključne reči: učenje putem projekta, engleski za potrebe medicine, višestruka inteligencija
|